Followers

Friday, March 2, 2012

~:: Segmen : Aku Ada Blog :: ~

Views
Assalamualaikum....

tetibe lak nak join segmen ni..
saje nak isi masa lapang.layan blog je..
kalau asyik create je..boring jugak..
tu la...masa yang sangat lapang ni, x taw nak wat pe...
layan ternet je la..



k...
nama samaran saya...~cahaya hidayah
orang ramai kenal saya sebagai nama tu la....

nama blog saya....~of course la 'cahaya hidayah'

start berblog pada tahun 2011...tapi jarang sangat update blog...
sebab sibuk dengan study...jadi takde mase langsung tuk layan ternet...

start aktif berblog tahun 2012....sebab dah diberi masa cuti...
boleh la rehat-rehatkan otak...
tapi rase boring pulak kalau diberi masa cuti panjang sangat

so...aktif la blog ni mencoretkan ilmu dan pengalaman untuk di share...
dalam masa yang sama...
mencari kenalan baru kerana 

uhuwah itu PENTING!!! :-)

HUHUHU

salam ukhuwah

5 comments:

  1. Salam blogger....singgah dr segmen yang sama..manfaatkan blog utk kebaikan bersama...follow sini juga

    melawat blog fendy...salam perkenalan...

    http://fendy1302.blogspot.com/2012/03/segmenaku-ada-blog.html

    ReplyDelete
  2. dari segmen yg sama... sudah follow..
    sudi2 la ke blog saya...

    http://princessdiaryme.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

    ^_^ happy blogging....

    ReplyDelete
  3. singgah dari segmen yang same...salam kenal...

    ReplyDelete
  4. Hai! Datang dari segmen sama. Salam kenal...

    --> Blog Rilek-Rilek <--

    ReplyDelete
  5. datang singgah dr segmen yg sama :)

    ReplyDelete