Followers

Thursday, March 15, 2012

~Jom Join BLOGLIST AyuInsyirah tahun 2012~

Views
Assalamualaikum...
hype....
jumpe lagi saya di segmen Ayulnsyirah...
urm...dlm bulan ni byk jugak join segmen...
saje je....
 saya un manusia biasa jugak 
hehehe...
suke berkenal-berkenalan
jom la kalau sudi...
klick banner uh k...
sebab umat islam itu disatukan dengan ukhuwah..


urm...
cube tengok dengan teliti gambar banner uh...
cantik  kan???
subhanallah...itulah penciptaan Yang Maha Esa
tidak ada pelukis atau seniman yang mampu mengalahkan Penciptaan Yang Maha Esa 
itulah nikmat yang dikurniakan Allah pada kita
adakah kita sedar?
kita masih mampu melihat serangga yang cantik itu bukan...?
itulah Dzat Allahyang tidak boleh kita nafikan
Subhanallah...


urm..jangan lupe follow saya...
and then tinggalkan link anda...
dengan izin Allah, saya follow balik
dengan syarat follow saya k...

2 comments: