Followers

Thursday, March 15, 2012

~jom jadi geng kami blogger~

Views


Assalamualaiukum...
hype..moga kalian gembira pagi ini
tapi jangan lupe tuk berzikir pagi 
Rasulullah selalu amalkan bacaan 3 kul sebanyak 3x
sunnah nabi kan...
lagipun x mendatangkan keburukan pun jika diamalkan...
jadi amalkanlah setiap pagi...

hari ni saya nak join segmen ni lak...
sebab saya memang orang Malaysia...
so...saya bangga dan bersyukur kerana masih boleh menikmati keindahan 
dan kenikmatan yang dikurniakan terutamanya internet ni...
sesetengah negara nak makan pn susah...
soooo...bersyukurlah kalian yep...
janganlah jadi diantara mereka yang mengkufuri nikmat Tuhan...

saya dulu orang utara...
urm...boleh la ckp loghat orang utara..
tapi pindah dan membesar di negeri Sembilan......
membesar di sini..
tak taw la belah mane...
barat ke selatan...
tapi ape yang saya tahu zon tengah...
cikgu saya selalu kata masa zaman sekolah menengah
"comfort zone"

k...tu je la... ni kawan2 yang saya tag..






jom la ramai-ramai join...
click banner uh k...

wassalam...


1 comment: