Followers

Friday, April 13, 2012

~aku terima nikahnya~

Views


Lelaki Soleh Idaman Wanita Solehah

♥♥>> AKU TERIMA NIKAHNYA <<♥♥

“Aku TERIMA N...
IKAHNYA si dia binti si ayah dia dengan mas kahwinnya RM..”

Bunyi macam MUDAH?

>>> MAKSUD sebenarnya :
“Aku TANGGUNG DOSA-DOSA si dia dari ibu bapanya,
apa saja dosa yang dia buat,
dari DEDAH AURAT hingga ke tinggalkan solat,
aku tanggung dan bukan lagi ibu bapanya tanggung,
dan aku tanggung semua dosa bakal anak-anak aku..
jika GAGAL, maka aku fasik, dayus & aku RELA MASUK NERAKA,
aku rela malaikat Zabaniyah MELIBAS aku hingga pecah badanku..”

Bukan mudah bagi seorang lelaki untuk melafaz akad..
Tanggungjawab mereka sangat berat setelah akad dilafazkan...
Mampukah kita menjadi wanita serta isteri yang solehah kelak ?
Jawapan terletak pada IMAN kita...
Bersedialah menghadapinya kelak ;)

No comments:

Post a Comment